10.1 C
Giresun
20 Kasım 2018

Üye dilek, öneri ve şikayetlerinin kolayca iletilebilmesi,
bunların şeffaf, objektif, adil, dikkatli ele alınması,
yasal sorumluluklar çerçevesinde ve kalite politikamıza uygun şekilde değerlendirilmesi,
memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli düzeltici faaliyetlerin gerçekleştirilmesi,
geri bildirimlerin tüm süreçlerde sürekli iyileştirme için fırsat olarak değerlendirilmesi
Üye Şikayetleri Politikamızın temelini oluşturmaktadır.

Üye Şikayet İletişim Kanalları

Giresun TSO, tüm iletişim kanallarından iletilen şikayetleri kayıt altına alır ve hizmetlerini iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendirir.

Üyelerimiz tarafından iletilen şikayetler farklı kayıt numaraları altında kayıt edilir ve üyemizin tercih ettiği geri dönüş kanalına göre, kayıt altına alındığına dair bilgilendirme yapılmaktadır. Paylaşılan her türlü kişisel bilgi gizlilik politikası doğrultusunda muhafaza edilmektedir.

GiresunTSO tarafından;

Acil öncelikteki şikayetlerin 1 iş günü,
Normal öncelikteki şikayetlerin  5 iş günü,
Düşük öncelikteki şikayetlerin ise 7 iş günü içerisinde ele alınması sağlanır.

Müşteri şikayetlerinin mümkün olan en kısa sürede yanıtlanması Odamızın önceliklerindendir.

“MEMNUNİYETİNİZ BİZİM İÇİN ÖNEMLİDİR, MEMNUNİYETSİZLİĞİNİZİ LÜTFEN BİZE BİLDİRİNİZ – BUNU DÜZELTMEK İSTERİZ”.

İş Akış Diyagramı

Bize Ulaşın

Giresun Ticaret ve Sanayi Odası
Sultan Selim Mah. Taşbaşı Sok. No: 7 GİRESUN
0454 216 88 01 – 02 Faks: 216 26 41
iletisim@giresuntso.org.tr
sikayet@giresuntso.org.tr

Sosyal Medya Hesaplarımız

2,221BeğenenlerBeğen
1,895TakipçilerTakip Et
353TakipçilerTakip Et
45AboneAbone Ol