Sayın Üyemiz,
TOBB Sigortacılık Müdürlüğü’nden almış olduğumuz  e-posta’ya istinaden; Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi’nin 20 Ocak 2020 tarihi itibariyle 2 Faktörlü doğrulama uygulamasına geçiş yapacağı ve belirtilen tarih itibariyle, admin kullanıcısına (sbm_LEVHA KAYIT NO) cep telefonu numarasını tanımlamayan sigorta acenteleri SBM sistemleri üzerinden kullanıcı tanımlama işlemlerini (kullanıcı ekleme, silme, kullanıcı tel ve e-posta değişiklikleri) yapamayacakları bildirilmektedir.
Bu kapsamda, mağduriyet yaşanmamasını teminen, sigorta acentelerinin öncelikle https://online.sbm.org.tr/sbm-admin/cweb/public/home.sbm linkinden admin kullanıcısına (sbm_LEVHA KAYIT NO) cep telefonu numarasının tanımlanması sonrasında ise, acente nezdinde görev yapan Levha bilgilerine kayıtlı ve SBM’de işlem yapacak teknik personeller için cep telefonu bilgisini ivedilikle tanımlaması gerekmektedir. Aksi takdirde, SBM nezdinde işlem yapılamayacaktır.
Bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla,
Notlar:
1-Cep telefonu bilgisi tanımlanmayan ya da hatalı tanımlanmış olan kullanıcılar, 20 Ocak 2020 tarihi itibariyle SBM sistemleri üzerinden işlem yapamayacaklardır.
2-Tanımlama için https://online.sbm.org.tr/sbm-admin/cweb/public/home.sbm linkinden admin kullanıcı (sbm_LEVHA KAYIT NO) ile sisteme giriş yapılmalıdır.
3-Kullanım Kılavuzları ile Sıkça Sorulan Sorulara http://www.tobbsaik.org.tr/files/SBM-2-Faktorlu-Dogrulama.zip linkinden erişilebilmektedir.
4-2 Faktörlü doğrulama uygulaması kapsamında kullanılacak mobil cihazın İOS için versiyon 10.0, Android için versiyon 4.4 üzeri olması gerekmektedir.
5-İhtiyaç olması halinde 0850 277 60 60 numaralı SBM Çağrı Merkezinden destek alınabilir.